ליל כלולות מהחלומות: צימרים רומנטיים שמתאימים לירח דבש ולאחרי החתונה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-06-2017
ליל כלולות מהחלומות: צימרים רומנטיים שמתאימים לירח דבש ולאחרי החתונה

עונת החתונות של 2017 כבר מספקת לנו לא מעט תהפוכות. אם בשנים האחרונות ידענו את מיטב אולמות ארצנו הקטנטונת, הרי שבשנה האחרונה מוצאים את עצמם זוגות רבים ברוויה מסוימת מחתונות האולם ה"רגילות" ומעדיפים לאתר דווקא מקומות

פסטורליים, קטנים ובוטיקים בהם אפשר לקיים בדרך מרעננת יותר את האירוע המיוחד.


צימרים רומנטיים כמתחמי אירוח ומנוחה לאחר החתונה


אך לצד הרצון להפוך את חווית הנישואין למשהו מעט שונה, לחתן ולכלה עדיין היו ונותרו אותן העדפות וצרכים. גם במקומות מרוחקים דרוש לזוג הטרי מקום לנוח בו ולהעביר את השעות שאחרי החתונה, על אחת כמה וכמה אם מדובר במקום מרוחק שמצריך נסיעה ממושכת ובלתי אפשרית בשעות שאחרי. לכאן משתבצים בהצלחה מבחר צימרים רומנטיים המתאימים לחגיגות המיוחדות שלאחר החתונה. מדובר בקבוצת מתחמי נופש מפוארת, הכוללת צימרים לזוגות רומנטיים עם אופציה לאירוח פרטי לחלוטין, או במתחם נופש הכולל בריכה מרכזית. כאן תזכו לכל הפינוקים שאתם מכירים מעולם הנופש: חדר שינה ססגוני ומעוצב, ארוחת בוקר מושקעת, מרפסת נעימה, נוף יפה וכמובן בריכה ומתחם גן ליהנות בהם ללא הגבלה. אך לצד הרצון לספק חווית נופש, ישנה במתחמי צימרים רומנטיים גם האפשרות להעניק לכם התייחסות מיוחדת לרגל המעמד. מקומות רבים וטובים ישמחו לארח אתכם ולהוסיף לחוויה האישית שלכם גם תפנוקים רבים, קישוטים ומתנה אישית. כמו כן היות ומדובר בסיבת הגעה שאיננה רגילה, מקפידים צימרים בצפון לזוגות המיועדים לירח דבש וליל כלולות גם על שירות אישי צמוד לכל דבר שתזדקקו לו במהלך השהות.


ירח דבש מהחלומות!


יציאה לחופשה ראשונה כזוג נשוי היא מאסט! אתם חייבים לספק לעצמכם קצת מנוחה ושלווה מכל התקופה הלחוצה של ארגון החתונה שבה יהיה ניתן גם לחוות את הזוגיות והרומנטיקה שביניכם ללא הפרעות מיותרות. זו גם הזדמנות טובה לקחת עוד פסק זמן קצר, רגע לפני שמתחילים יחד את החיים המשותפים בעולם האמיתי. צימרים רומנטייםויוקרתיים, מספקים גם את האפשרות ליהנות מחופשה מפוארת וחסרת פשרות גם עבור מי שאינם יכולים להיעדר למשך תקופה ארוכה לחו"ל (כנהוג במסורת ההאני מון) או לצאת לנופש מיד לאחר החתונה. על כן נערכת החופשה במתכונת ספונטנית יותר, אך פרטית לגמרי וברמת 5 כוכבים.  


הבריכה והמתחם המפואר בסוויטת נסיה בנטועה-אירוח VIP


כדי שתוכלו להתרשם ממגוון צימרים לרגל ירח הדבש או ליל הכלולות, כדאי לדעת לפני כן שככל שהמקום איכותי ופרטי יותר, הוא יוקרתי יותר גם מבחינת המחיר. חוויית הבריכה הפרטית במקומות היוקרתיים, שמורה בעיקר למתחמי הנופש הכי אקסקלוסיביים, בהם ניתן ליהנות מאינספור פיצ'רים ייחודים ומבריקים כמו טכנולוגיה חדשנית (תאורה חכמה, רצפה מחוממת, מיטה מתכווננת וכו'), מקום מיועד לעיסויים, שירות חדרים מושלם, נוף מדהים, ארוחות גורמה (בחלק מהמקומות ניתן להזמין שף אישי או קונדיטור, לידיעת הזוג המתפנק) וכמובן ריהוט משובח ועיצוב חסר פשרות. על המקום שאתם בוחרים להיות לא פחות מרשים מכל רזורט ברחבי העולם ולעמוד איך לא, בתנאים הגבוהים ביותר לאירוח, בארץ ובעולם. גם אם דרוש לכם מקום מעכשיו לעכשיו, תוכלו למצוא צימרים יוקרתיים פנויים לסופ"ש הקרוב בכל חלקי הצפון. אין ספק שבילוי בתוך צימרים רומנטיים כנשואים טריים יכול להשיב לכם את האנרגיות והכוחות הדרושים לכם כדי לבלות יחד, להירגע, לנוח וכמובן להודות לכל המוזמנים שהעבירו יחד איתכם חוויה של פעם בחיים.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים