אז מה בעצם הופך צימרים מיוחדים לכאלה?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-05-2017
אז מה בעצם הופך צימרים מיוחדים לכאלה?

כולנו מיוחדים. וכך גם הביגוד, המנהגים, האופי, המראה. אבל יחד עם זאת, לכולנו יש כל כך הרבה במשותף! ואם לכולנו יש המון במשותף, למה שגם הדברים שאנחנו מקימים יהיו עד כדי כך מיוחדים?

אנחנו חיים בתקופה שבה נדמה שאנחנו "מיישרים קו" זה עם זה ויותר "הולכים עם העדר", דווקא אז צפה וגוברת הדרישה לדברים מיוחדים ומתוחכמים יותר, פחות בנאליים והרבה יותר מקוריים. הדרישה הזו נפוצה מאוד בעיקר בעולם הצימרים כאשר נופשים רבים דורשים צימרים מיוחדים לנופש – כאלה שטרם ראו וייתכן שהחוויה שהם מציעים טרם נחוותה על ידי רבים. זה כמעט כמו לגלות אי חדש ובתולי בעולם שנדמה וכבר ידוע לנו על כל פינה אפשרית בו.


כל מה שכוללים צימרים מיוחדים


אז מהו בדיוק צימר מיוחד? אין לכך אמת אחת. מה שמיוחד בעיניך לאו דווקא מיוחד בעיני אחרים. אך עדיין, ישנה איזה "תבנית" מסוימת שאליה כל הצימרים המיוחדים הולכים. קונספט זה הוא בעיקר נסוב סביב מקומות בגוון עתיק יותר. הנטייה דווקא בחופשה היא להתנתק במידה מסויימת מהטכנולוגיה והמודרניזציה ולשהות במקום שיותר מזכיר לנו ערכים נוסטלגיים כמו ארמונות, בתי אצולה גדולים ומבנים תקופתיים. מי יודע, כנראה שפעם חיו הרבה יותר טוב.


צימרים מיוחדים במיוחד


צימרים מיוחדים אם כך הם מתחמי תענוגות ברמה הגבוהה ביותר, שמורכבים בעיקר מעיצוב מלכותי נחשק והמון פרטיות – ממש כמו מלכים אמיתיים. ומה אטרקטיבי יותר מלחוש בן מלך במהלך החופשה? אחת הדוגמאות המוצלחות לכך היא מתחם כינור דוד השוכן במושב גורן שבגליל המערבי. לכינור דוד שתי סוויטות בעלות מרחב גן כפול מגודל הסוויטות עצמן, כל אחת נפרדת ופרטית לחלוטין מאחותה התאומה. מה שמיוחד כאן באמת הוא עיצוב הבריכה – מוקפת עמודי תמך רומיים ונושקת לכניסה לסוויטה שדרך אגב מוקפת חלונות ענק, סתם כדי שיהיה לכם נעים ונוח להשקיף החוצה.


ועוד מתחם צימרים מפוארים בצפון הנחשב למקום מיוחד ומרהיב הוא ענתי-קה, מתחם נופש יוקרתי ומפורסם השוכן במושב בן עמי, גם הוא בגליל המערבי. גם כאן נמצאות שתי סוויטות אלא ששתיהן שוכנות באותו המרחב. ואם אתם חוששים חלילה לפרטיותכם – אפשר להירגע. 3 דונמים (!) של גן מטופח ומדהים עד העלה והגבעול הקטנים ביותר גורמים לכך שכל סוויטה היא "אדון לעצמו" ובמיקום פרטי ושקט. במרכז נמצאת בריכת שחייה בעיצוב ייחודי ולצידה סאונה יבשה ופרגולות ענק. וכן – כל זה מלווה בשירות מוקפד והמון איכות שמורגשת לאורך כל השהות.


בריכה זה כבר ממש לא מספיק


כל מתחם צימרים מיוחדים ישמח להציע לכם מראה ססגוני ומעניין ובעיקר להפגיש אתכם עם חוויה שלא תצפו לה. על כן מתחמי הפאר הנחשבים מיוחדים, נוטים לפנק את אורחיהם בעיקר דרך הקיבה – נוסף על מתקני הגן ונראות החדרים המושקעת. כדי שהמקום שאתם מתכננים לנפוש בו ייחשב להרבה יותר ממתחם צימרים מפוארים בצפון, עליו להציע עיצוב הנע בין רומנטיקה לבין מודרני לבין קלאסי או בקיצור – עיצוב אקלקטי שאוסף מעט מכל העולמות ומשליך את הכל על חדר השינה בצורה רכה ומאורגנת. אם ברצונכם לקבל מקום מיוחד במינו, עליכם לחפש מוטיבים שכאלה דרך התמונות ולאחר מכן, להשוות בין המתקנים השונים ורמת האירוח המוצעת. מה שבטוח הוא שאנחנו מקנאים בכם! אתם עומדים לצאת לחופשה נוצצת ונחשקת של צימרים מיוחדים, בלתי שגרתיים ומפנקים, שבהחלט עושים נפלא להרגשה ולשלווה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים