והאוסקר בקטגוריית הצימר הטוב ביותר הולך ל... שני צימרים מומלצים בצפון לחודש הקרוב!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-05-2017
והאוסקר בקטגוריית הצימר הטוב ביותר הולך ל... שני צימרים מומלצים בצפון לחודש הקרוב!

אנחנו נתקלים בהמון אנשים שמחפשים צימרים יוקרתיים במיוחדומבקשים מאיתנו לתת להם את "הצימר הכי טוב שלנו". אבל מהו באמת הכי טוב? האם בריכה ענקית וחלומית (שמותאמת לחורף כמובן)? האם נוף מושלם? האם שירות החדרים המוביל ביותר? או האם בכלל העיצוב, רמת הגימור או הריהוט המפנק? התשובה כפי שאתם מבינים, היא בעיניי המתבונן. כל אחד מעדיף את "הכי טוב שיש" לפי קנה המידה האישי שלו ולפי סל ציפיות אישי שמבוסס ככל הנראה על מקומות קודמים בהם שהה ונהנה (או לא).


אז אם צימרים מומלצים בצפוןעובדים כמו סרטים – איך אפשר להעניק למישהו את הפרס על היותו הטוב ביותר? איך יוצרים משהו שימצא חן בעיני כולם ועדיין יישאר רלוונטי בתקופה שאחרי? זוהי המשימה הקשה מכולם – למצוא את המקום שגם קולע לכל הקטגוריות והעדפות הטעם האישיות של כל אורח וגם לדעת שמדובר במקום מדויק מבחינת הרמה הגבוהה והחוויה שהוא מעניק. אז חיפשנו ומצאנו שני צימרים מומלצים לחודש מרץ הקרוב, שגם יש בהם מכל הסגנונות ולכל העדפה וגם מצליחים לשלב נפלא בין אירוח יוקרתי במיוחד לבין הטבע המרשים שמקיף אותם מכל פינה.




כריזמה, נוכחות ונוף גלילי


הראשון שלנו הוא מתחם גרנד רויאל. ותשכחו ממה שידעתם עד כה על צימרים מומלצים בצפון. מדובר במקום שנדמה לפרקים שהוא בעצם מיני-מלון מפואר וזוהר אל מול הרי הגליל כפי שנשקפים ממושב נטועה, אי שם במעמקי הגליל המערבי. מדובר במתחם וילה-קונספט חדשני ומפורסם שמה שמנחה אותו הוא מטרה אחת בעיקר – להוציא מכאן כל אדם "בעננים". רק מבט חטוף בביקורות יסגיר את המדיניות הקפדנית הזו שמנהלת גרנד רויאל, שנחשבת כבר מספר שנים למובילת איכות בכל הנוגע לחוויית האורח, לשירות מקצועי ומהיר ולנראות. ומהנושא האחרון בהחלט קשה להתעלם. לוילה הזו יש כריזמה מדהימה ונוכחות שיא בכל אחת מ-8 סוויטות הענק שבה, שמובילות הישר אל מתחם הפנים המרכזי – מטבח ענק ומאובזר עד הפרט האחרון וסלון חברים מושלם למסיבות ומפגשים. השוס הוא כמובן בריכת השחייה הענקית ומתקן השכשוכית שמותקן ממש בתוכה. צימרים מומלצים בצפון חיפשתם? אפשר בהחלט לעצור את החיפוש.


המקום שכל סוויטה שלו מוגדרת כמצטיינת בקטגוריית צימרים מומלצים בצפון


השני שנמליץ עליו ברשימת היפים והנכונים לחודש זה הוא קפלנד. מדובר במתחם תענוגות חדש ויפהפה עם שיטת אירוח לא כל כך שגרתית: רוצים להתבודד עם בני הזוג בלב היער? קחו את הסוויטה הזוגית. מעדיפים דווקא חוויה משפחתית או חופשה לשני זוגות חברים? הבית במתת מחכה רק לכם. כל אחד משני מתחמי האירוח האלו נחשב כמתחם צימרים מומלצים בצפוןבפני עצמו ונמצא במיקום פרטי בלב הפרא המרהיב שמקיף את מושב מתת הגלילי ומציע עיצוב אירופאי קלאסי מבפנים ומראה גלילי עתיק מבחוץ, אבזור משובח ואווירה יוקרתית עד הקצה. קפלנדמגדילה לעשות ומניחה בחצר הפרטית של הבית במתת, סוויטת האירוח הגדולה מבין השתיים, בריכת זרמים ענקית ומפוארת שבנויה על טרסה גדולה מול עצי היער ושני מתקני סאונה יבשה. אם חיפשתם צימרים יוקרתיים במיוחד לבלות בהם, כדאי גם לדעת שבכל חדר שינה יוקרתי קיימת גם טלוויזיית סמארט טי-וי שהכי כדאי להתכרבל מולה עם איזה סרט טוב ויש גם כורסת עיסוי עוצמתית בסלון.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים