צימרים עם בריכה מפנקת במיוחד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-06-2017
צימרים עם בריכה מפנקת במיוחד

אתם רובצים על קונכיית שיזוף גדולה ממש סנטימטר לפני הבריכה. בריזה צפונית נעימה עושה לכם נעים בגב ומוזיקת רקע מרגיעה ומפנקת אתכם. עוד רגע תקפצו לעוד רחצה בבריכה ואחריה תשובו לנמנם בתוך החדר, על רקע הנוף הייחודי שמלווה את כל החופשה הזו כבר מהרגע שחניתם את הרכב.


לא, לא מדובר בעוד מלון יוקרתי אלא במתחם צימרים עם בריכה שווה במיוחד, כזו שהופכת את כל החופשה שלכם לנעימה ושקטה הרבה יותר מהצפוי. אתם בהחלט לא צריכים המון אנשים מסביב ולכם יש רק אתכם וזה מספיק. אולי זוג או משפחה נוספת מתארחת לידכם אך זה בהחלט לא מפריע לשלווה להתרחש, הודות למרחבים הגדולים שהמתחם כולל. ואם הזמנתם צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית רק לכם – על אחת כמה וכמה.


לוקחים את הנופשים שני צעדים קדימה


כמעט ואין זוג או משפחה ישראלית שיסכימו להתפשר על בריכת השחייה שלהם במהלך החופשה, כך שהיא הופכת לנכס שכמעט ואי אפשר ליהנות בלעדיו. מדובר במרכז התענוג הבולט ביותר והאטרקציה החיונית שתבלו בתוכה את מרבית זמנכם. על כן כל מתחם צימרים עם בריכה חייב לספק לכם גם תדמית ואווירה שמתאימות לאופי הבריכה ולמשך השהות הארוכה בה. מקום שנחשב לפשוט יחסית יכול לספק לכם בריכה חמודה, אך רק במקומות יוקרתיים באמת החוויה לוקחת שני צעדים קדימה ומציעה גם בריכה חצי אולימפית למי שבכל זאת מעוניין לשחות קצת או לשחק כדורעף בתוך המים, חימום וקירוי מושלמים בחורף , וגם בנייה טובה ואיכותית יותר, לרוב מזוהה עם ריצוף הפסיפס שמשדרג את המראה שלה משמעותית וכמובן מעצים את הפיתוי שלנו לקפוץ מיד פנימה ,וחלק מהמתחמים אף יציעו צימרים עם בריכה פרטית.


הבריכה מול הנוף באחוזת טוהר במושב נטועה


בחירה נכונה של צימרים עם בריכה איכותית


אם אתם מחפשים צימרים עם בריכה וממש לא מעוניינים להתפשר על עיקר ההנאה הזו, כדאי לברר מספר דברים חשובים מאוד מול המארחים: ראשית, שאלו לגבי גודל הבריכה – אורך, רוחב ועומק מקסימלי. אלו יתנו לכם את האפשרות לדמיין את יום הבילוי שלכם בתוך המים בצורה נוחה יותר, על אחת כמה וכמה כאשר אתם מגיעים עם הילדים ומעוניינים להצטייד במזרוני ים או סירת גומי קטנה. שנית – חשוב לזכור את אפקט הפרטיות שיכול להיות הטריגר לחופשה טובה מאוד או גרועה במיוחד. אל תניחו שהיות וצפיתם בתמונות, אין סביבכם בתים נוספים גבוהים יותר המשקיפים אל החצר שלכם או אנשים שיכולים להציץ פנימה דרך הגדר, להיכנס בחופשיות לשטח וכד'. בררו מול המארחים ממה בנויה הגדר ומה גובהה, כמה אורחים ישהו במתחם בעת הגעתכם ולמי מלבדם יש אישור גישה בנוסף (המארח עצמו, איש תחזוקה, חדרנים ועוד). דבר אחרון אך לא פחות חשוב – הבטיחות! בריכה מסמלת במובנים רבים גם אורח חיים בריא ומתוחזק ועל כן היא חייבת להיות מבריקה, אסתטית, מסודרת ובעלת אמצעי גישה לגיטימיים כמו ריצוף למניעת החלקות, מעקה ומדרגות ירידה אל תוך המים ושמשיות סביב. אם הזמנתם צימרים עם בריכה והספק מתעורר, חשוב לשאול כל כמה זמן מתבצע ניקוי יסודי לבריכה והאם קיימים אמצעי הגנה מסוימים סביבה. צימרים שכוללים בריכה הם חופשה פנטסטית שמחמיאה לכל המבלים בשמש הים תיכונית וחשיבה נכונה על סמל החופשה והמהות העיקרית בה, תביא אתכם לזכור את החופשה עוד זמן רב אחרי שתיגמר.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים