צימרים עם בריכה פרטית – כך הם יכולים להשפיע לטובה על הבריאות שלכם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-06-2017
צימרים עם בריכה פרטית – כך הם יכולים להשפיע לטובה על הבריאות שלכם

נופש הוא במובן הפסיכולוגי העמוק ביותר – הצורך שלנו בפיצוי על הדברים שאנו לא זוכים להם מידי יום. מובן שהסיבה המרכזית ליציאה לחופשה היא הרצון לנוח מהאינטנסיביות השגרתית, אך היא בעלת רובד סמוי ועמוק הרבה יותר – כזה שפשוט מעוניין להשיב אלינו את הדברים שאנו מאבדים מידי יום: שינה רצופה ועמוקה, תזונה בשעות מסודרות ומיקוד בעצמנו ובאישיות שלנו. צימרים עם בריכה פרטית הם כמובן רק דרך אחת לקבלת צ'ופר עצמי ראוי, אך עבור רבים מדובר בדרך הטובה ביותר. לא רק בגלל אפקט הפרטיות המתבקש, אלא גם והרבה בגלל ההשפעות הפסיכולוגיות של מקום נחשק ואטרקטיבי יותר עבורנו ועבור האהובים שהתלוו אלינו לחופשה הנוכחית.


כיצד צימרים עם בריכה פרטית יכולים להרגיע את הנפש?


אם ניקח את החופשה הזוגית כדוגמה – כל מתחם צימרים לזוגות מציע עיצוב רומנטי, כזה שמכניס את בני הזוג לאווירה הנכונה ומקפיד לשמר אותה (או לפחות מנסה) במהלך כל השהות. אך בגלל שהרומנטיקה מתרחשת גם במקומות הכי שגרתיים, היא לא תמיד מספיקה כקונספט מוביל כדי לייצר השפעה פיזית טובה יותר על הגוף. חשוב לבחון עוד מספר פרמטרים בולטים כאשר המרכזי שבהם הוא כמובן הנוף והאוויר המורגש מכל פינות המתחם. לא, אין באמת צורך להסביר מדוע ועד כמה נשימת אוויר נקי היא בריאה לגופכם ולנפשכם. את זה אתם כבר יודעים לבד. מעבר לכך, אם תבחרו להתמקד בחופשת צימרים יוקרתיים, הרי שגם העין תרגיש את האסתטיקה השוררת כאן ותשדר לכם תחושת נינוחות, פינוק ורוגע כבר מרגע ההגעה. צימרים עם בריכה פרטית מייצרים לרוב תחושת גודל ומרחב שמשפרת את השהות בין ארבע קירות וכן תורמת להרגשה האישית הטובה יותר כאשר אתם חשים מוגנים ובפרטיות מוחלטת במתחם הגן.


המלצה לחופשה יוקרתית ביישוב בעל ערכי בריאות גבוהים


מתחם בריכה פרטית מפנק באוירה לילת


אינספור יישובים ברחבי הצפון ישמחו מאוד להציע לכם חופשת צימרים עם בריכה פרטית, כאשר כל מקום שכזה ניחן בפאר המושלם, בפרטיות מוחלטת ובשמירה על ערכים חשובים לבריאותכם כמו ניקיון, התחשבות ברגישות למזון או חומרים ואף פינוקי ספא כמו עיסויים, מתקן ג'קוזי ספא זרמים, סאונה יבשה וכמובן כוכבת הנופש – הבריכה האישית והיפה שלכם. יחד עם זאת, ישנם מספר יישובים שבכל זאת, עומדים במלאכה בהצלחה מרובה. במושב חד נס למשל, החופשה היא בעלת סטנדרטים גבוהים במיוחד ורגישות מיוחדת לכל נושאי הבריאות – אפילו עד כדי ביטול הוספת הכלור לבריכה שרבים רגישים אליו ושימוש בחיטוי מינראליים טבעי השומר את המים זכים ונקיים במיוחד ועל כן יקר ויוקרתי הרבה יותר. צימרים בחד נסישמחו להעניק לכם בילוי שכולו מתואר כמרכז בריאות גדול ומפנק: חופשה פרטית משלכם בה תוכלו להתרווח בצל הצמחייה הטרופית, ליהנות ממשקאות ונשנושים לפי טעמכם, לשאוף את האוויר של רמת הגולן וליהנות מקרבה משמעותית לכנרת. בכל מקום שתבחרו, יעניקו לכם צימרים עם בריכה פרטיתאת האפשרות לחופשה משודרגת ויוקרתית במיוחד, שבה תוכלו להרגיש כיצד שבים אליכם הכוחות הנפשיים אך בעיקר – הפיזיים, כאשר אתם מתחזקים, משקיעים בעצמכם ובעיקר נמצאים במקום שמעריך רבות את השמירה האישית שלכם על גופכם.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים