הצצה נדירה אל מתחמי הצימרים הכי יוקרתיים בצפון!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-05-2017
הצצה נדירה אל מתחמי הצימרים הכי יוקרתיים בצפון!

ארמון מודרני קוראים לזה מבקרי החופשות ואדריכלי ההום סטיילינג, אבל בכלל לא בטוח שההגדרה מסתדרת לכולכם כרגע. ובצדק. לא כולם מעוניינים לנפוש בארמונות עצומים שקשה לנצל ביומיים של חופשה ומעבר לזה, ארמון נשמע כמו משהו טיפה מיושן, כזה שבהכרח נבנה מאבן ויש בו ריהוט קלאסי של פעם ועומס עיטורי בדים לאורך החלונות והתקרה, בתוכו יושבת נסיכה עם שמלת מלמלה ביחד עם האביר המחויט כשאינספור עיטורים וקישוטים מתנופפים מבעד לחלון.

אך במקרה של צימרים יוקרתיים באמת, שום בגד מחויט ודקורציה מתנפנפת לא יהיו כאן. העיצוב מהודק ומדויק, מודרני לסירוגין (תלוי כמובן בקונספט המקום), היא ממש לא תצטרך להביא לכאן את השמלה המפוארת מהאירוע האחרון והוא בהחלט יוכל להסתפק בטי שירט האהובה עליו. כל מה שמתחמי הצימרים הכי יוקרתיים שיש ידרשו מכם – זה להביא את עצמכם וקצת מקום אחסון בנייד כדי לצלם את כל מה שקורה כאן.


חופשה בטופ


הכירו את הצימרים הכי יוקרתיים, מהפנטים, חלומיים וראוותניים בישראל. הם שוכנים בעיקר בצפון, מעוזם של מתחמי האירוח הכפריים והפרטיים ומבטיחים לספק לכל זוג ומשפחה מבקרת את הטופ שבטופ, ללא סייגים ועם הרבה יותר תמורה ממה שאתם חושבים. נכון, חופשה כזו תעלה לכם ביוקר, אבל אם אתם מחפשים פינוק איכותי וחד פעמי כפי שלא תזכו לו בשום מקום אחר – למקומות הללו יש המון מה להציע וההשקעה שווה בכל מובן אפשרי. גם אם ננסה לפאר את טובי הצימרים המפוארים הללו בעזרת שימוש בהגדרות כלליות כמו "בריכה", "ארוחות שף", "נוף" – לא בטוח שתשתכנעו. אז החלטנו להקדיש כמה דקות ולספר לכם על 3 צימרים יוקרתיים באמת, כל אחד לגופו, מה הוא כולל ולמה באמת כדאי לכם למהר ולהזמין בהם מקומות:


הצימרים הכי יוקרתיים שיש – שלושת הגדולים


סוויטת עלמה – לעלמה אין מתחרים. היא פשוט יצרה רף פנומנלי שטרם נחצה בעולם הצימרים הכי יוקרתייםבארץ ובעולם ואפשר לתאר אותה כחופשת התענוגות המושלמת. וזה ממש לא בגלל שהיא פרטית בהגזמה (דונם שלם זה מספיק כדי לחוש לבד לחלוטין, נכון?): רמת האדריכלות כאן יוצאת מן הכלל, כאשר מעברי החללים הינם שקופים ובמרכזם בריכה עצומה בקירוי זכוכית וג'קוזי ספא צמוד. אז מה נשאר למתחם הגן להציע, אתם שואלים? מגרש מיני גולף פרטי, תאורה חכמה בכל מקום וכל אמצעי הטכנולוגיה שישאירו אתכם מפונקים במיוחד.


צימר יוקרתי סוויטת עלמה שבמרכזה בריכה מקורה


אחוזת השף – תשכחו מעוד מתחם צימרים עם בריכה. האחוזה החדשה והנוצצת הזו (450 מ"ר) הוקמה במטרה אחת: לעשות לכם חופשה כמו שהמקימים שלה היו מתים לקבל. העיצוב קורא תיגר על האסתטיקה השגרתית וכל אחד משבעת (!) חדרי השינה מרהיב בפני עצמו. מעבר למתחם גן ענק הכולל את כל מה שאירוח מפונפן באמת צריך ומפלס משחקים עם קונסולת פלייסטיישן, תוכלו ליהנות מארוחות שף שוות במסעדה הסמוכה בכל שעות היום ומשירות משובח.


נסיה – ברשימת הצימרים הכי יוקרתיים, תמיד תמצאו אותה גבוה בצמרת. מדובר בחופשת קונספט מושלמת לכל זוג המחפש חופשת ראווה, נוף מרשים ואיכות מצטיינת. הסוויטה הפרטית הזו נבנתה בהשראת מודלים מהתקופה הויקטוריאנית ועל כן היא מעוצבת כבית אנגלי חלומי בהחלט עם מתחם גן מנצח, קינוחי שף, בר אלכוהול חופשי, סיגרים, עיתון יומי, סידורי פרחים ועוד כחלק מהמחיר. לכל אלו מתלווה באטלר (משרת) אישי שידאג לכל פרט ובקשה שתהיה לכם.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים