הקיץ מגיע: כך תבחרו צימרים יוקרתיים בגליל לכל המשפחה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-05-2017
הקיץ מגיע: כך תבחרו צימרים יוקרתיים בגליל לכל המשפחה

כמעט ואין משפחה שמצליחה לארגן חופשה משפחתית במהלך החורף. לא שהתנאים לא מאפשרים זאת, הרי בכל מתחם צימרים יוקרתיים בגליל ניתן כיום ליהנות מבריכה מחוממת ומקורה, ג'קוזי ספא, חימום הולם ואטרקציות חורפיות. אך משהו בכל זאת גורם לנו להעדיף את החורף בעיקר בפאן הזוגי ואילו בקיץ להתמקד במשפחה עצמה. אם אתם כבר חושבים על תכנוני הקיץ הקרוב ומייעדים חופשה לכם עם הילדים וגם למשפחה המורחבת, כדאי שתתחילו במציאה והזמנה. המקומות כבר מצטמצמים ויולי-אוגוסט הקרוב צפויים להיות עתירי מבקרים. בחירת המקום היא לרוב החלק המסובך של ארגון החופשה, כאשר על "סוגר הנופש" מוטלת המשימה להבטחת המקום המושלם. אז איך אפשר למצוא אותו? אך תדעו שלא עובדים עליכם ומשווקים לכם מקום מזלזל במסווה

של יוקרה אמיתית? להלן המדריך השלם שלנו להזמנת הצימרים הכי יוקרתיים בגליללקיץ הקרוב.


צימרים יוקרתיים בגליל לפי מספר הנופשים


אלומות יוסף צימרים למשפחות עם בריכה גדולה


אמנם אנחנו מכוונים הפעם לאזור הגליל באופן כללי, אך בכל חלקיו תוכלו למצוא מתחמי נופש משפחתיים גדולים ושווים. צימרים יוקרתיים בראש פינה למשל (אזור הגליל העליון), תספק לכם ניחוח אותנטי כמו שרק היא יודעת, בתוספת נוף חלומי להרי הצפון והחרמון, שפע טיולים בסביבה (כמו אגמון החולה, הנחלים השונים ועוד) ומתחם עשיר המעוצב בהתאמה לרוח הגלילית מפעם שהמושבה משמרת ומתגאה בה מאוד. הפלוס במקום כזה הוא עניין רב לילדים וכן אפשרות לפיצול החוויות, כך שכל גיל יוכל למצוא את אופן הבילוי המתאים לו. לעומת זאת במושב גורן למשל (הגליל המערבי), תיהנו מחוויה מגובשת יותר של כולם יחד. כדי שתוכלו להזמין את המקום הטוב ביותר, חשוב בראש ובראשונה לוודא שבעת הגעתכם, המקום לא מוצע להזמנות גם כמתחם צימרים יוקרתיים לזוגות. ומדוע? אם אתם משפחה גדולה המעוניינת במספר יחידות נופש, ייתכן ותזדקקו למקום פרטי בו ניתן לחלוש על כל יחידות המתחם, ללא אורחים נוספים. סיבה נוספת היא שזה פשוט לא מסתדר יחד. לא הייתם רוצים להטריד את מנוחתו של זוג נחמד בצווחות הילדים או לקבל בעל צימר חביב מאוד אך מפוזר, שכן עליו להנגיש את עצמו גם ברמה המשפחתית וגם בזוגית במקביל.


כך תבדילו בין יוקרתי לבלתי יוקרתי


מקומות רבים נוהגים לנפנף בהיותם צימרים יוקרתיים בגליל בעוד שבפועל הם רחוקים מלהיות כאלה. אז כדי להימנע מהתופעה, חשוב לעיין קצת במפרט הטכני והתמונות של מתחמי יוקרה המשווקים כאלה באמינות דרך אתר צימרים יוקרתיים מוביל. זה די דומה לרכישת רכב שאתם כעת מעיינים בכל הפרטים עליו ויודעים להבדיל אותו מהחברות המתחרות. אלא שבמקרה שלנו, חצי שעה של צפייה לכל היותר תספיק לכם כדי להפוך למומחים בנושא ותהיה שווה ומוצדקת מאוד בעת ההזמנה. לאלו המעוניינים בנופש צימרים  בגליל ומחפשים אותו ביולי-אוגוסט בהנחה, הרשו לנו לפוצץ לכם את הבלון. כשהביקוש גבוה והעונה בשיאה, המחירים עולים. מומלץ לעשות סקר מחירים קצר במספר מקומות ולבחור בזה שהכי פרקטי עבורכם והכי יעיל ובטיחותי גם לילדים. כן, אפילו אם זה אומר להשקיע קצת יותר. מקום יוקרתי שנמכר בזול יחסית אמור להעלות לכם חשש קל, בדיוק כפי שהמרצדס ההיא למכירה תוצע בפחות בהרבה מהמחירון.


לסיכום, אל תתפשרו על ההנאה המשפחתית! החוויה שלכם אמורה להיות מושלמת וראויה לכל טווח הגילאים המתארח, בעלת שירות טוב ומקום איכותי לנוח בו. ושתהיה לכם חופשת קיץ מפנקת.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים